Anna Carle

gymnastik livet ut <3

tränat klart!<3

Publicerad 2013-05-08 21:47:26 i Allmänt

Hej!<3 
Nu har jag kommit hem från träningen och det gick bra!<3 vi fick sätta upp tumbling-klossar vid väggen så att vi skulle kunna komma igenom... Ni ser på bilden.... Men imorgon ska jag kanske vara med en kompis!<3 Men det kommer en videoblogg imorgon det kan jag lova! Nu är det lov det känns väldigt skönt att slippa skolan!!! Fyra dagar utan skola ska bli grymt! Men i helgen ska jag gör lite grejor.... Men skriver mer imorgon! Kramis!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela