Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Planer för helgen!<3

Publicerad 2013-05-09 18:37:16 i Allmänt

Hej! Nu tänkte jag skriva vad som kommer hända i helgen och imorgon....
 
Fredag: Imorgon ska jag åka till forum med mamma och köpa present till Elsa och jag kanske ska möta Julia där, Och efter det ska jag på gympaträning.....
 
Lördag: På lördag börjar jag med att gå upp klockan halv åtta för klockan nio är det gympa träning.... Sen ska jag kanske hem till Linn och förbereda mig för en tjejmiddag och övernattning, sen ska jag till den övernattningen....
 
Söndag: vakna på övernattningen och sen kanske vara med någon kompis jag vet inte men jag tror det.....
 
Det var kort min helg men jag kommer försöka skriva så ofta jag kan för som ni ser är det ganska mycket att göra... Men ni får ha det bra så skriver jag senare! Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela