Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Min helg!

Publicerad 2013-05-18 09:14:16 i Allmänt

Hej<3
Jag tänkte bara säga att jag kommer försöka blogga i helgen men jag får se om det går för jag ska ut till landet och jag vet inte om jag orkar ha med mig datorn... Men det kommer bli sjukt kul där ute! Det kommer en video och massa bilder<3 Om du som läser detta och vet hur man får över från imovie till videofyme så kommentera! Men innan vi åker till landet skulle jag ha gått på gympan men jag är fortfarande förkyld... Men jag och mamma ska iallfall till ica maxi och där ska jag köpa en grej som ni får se sen! Och godis det är ju Eurovision song contest Och då blirre mycket godis! Men skriver senare! Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela