Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Senaste dagarna!❤

Publicerad 2013-06-09 20:36:34 i Allmänt

Hej!:)
Jag tänkte berätta lite om de senaste dagarna! I fredags var jag med Hedda och vi badade i Långsjön sen klockan två ungefär åkte Hedda hem och jag var med Fredrik och hans bästa vän Harry❤ sen i lördags tränade jag gympa jag gjorde dubbel salto och annat kul❤ sen på kvällen hade vi gäster.... Det var jätte kul❤ sen idag har jag varit med Ebba och vi har haft spa och haft det jätte kul... Men imorgon ska jag vara i skolan sen åker jag med mamma till forum och handlar sen bör det gympa!❤ Skriver senare! Kram❤

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela