Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Min gymnastikhistoria!<3

Publicerad 2013-06-21 17:25:05 i Allmänt

 
Allt började när jag var tre år och började på gymnastik, Jag gick i gruppen som hette India.  Där lärde vi oss att hjula göra kullebyttor och stå på händer.Jag kunde hjula när jag var fyra år. Jag gick på fottboll, tennis och basket samtidigt som jag gick på gymnatik. Men det gick inte så bra det ända jag gjorde var att hjula runt när jag äntligen hade lärt mig det. Så mamma sa till mig det är väll ingen ide att gå på de här sporterna när du bara hjular runt.... Så en vacker dag slutade jag på alla de sporterna förutom gymnastiken och satsade hårt. Mamma började som tränare när jag var fem år. Några år senare började jag lära känna Julia, Linn, Evelina, Andrea och Elsa som jag har som bästa vänner idag, De har gjort gymnastiken så mycket roligare genom åren!<3 Vi gick i gruppen India och lärde oss så mycket nytt. förra året var vi på ett gympa läger i Italien och efter Italien blev det en grupp som hette U och J truppen. Där flyttade jag och några av mina kompisar upp och gruppen India försvann.... Då fortsatte vi och träna sen så lärde jag känna hedda som är en av mina bästa vänner idag<3 sen efter några månader började Magda i gruppen som är en väldigt bra kompis till mig<3 I Vår tävlade vi USM och kom på mitten det var vi nöjda med:) Nu har bi sommarlov och om 2 dagar så åker jag med mina bästa kompisar Hedda, Julia, Evelina, Linn och Andrea till Stadium sports camp ett gympa läger:) Sen efter några veckor ska alla i laget till Höganäs också ett gympaläger. Det var min gymnastik historia och jag kommer aldrig att sluta älska gymnastik<3
Mina fina!<3                   JULIA        HEDDA     LINN       ANDREA     EVELINA
 

Kommentarer

Postat av: Elsa ❤

Publicerad 2013-06-22 00:41:17

Åh Anna, när du skrev det där inlägget så tänkte jag tillbaka på att vi har känt varandra i ca 8 år! Det är såå sjukt!! Vi har så många minnen ihop med i india & ngf!! Saknar dig i massor,
Kram ❤

Postat av: Evelina

Publicerad 2013-06-22 16:27:59

Åh herregud jag har känt dig snart i 9 år, det går sjukt snabbt, ses imorgon! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela