Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Love uu!<3

Publicerad 2013-01-02 19:46:51 i Allmänt

Hejhej!<3
Jag hade tänkt skriva om en av mina kompisar som betyder väldigt mycket för mig!<3 Det är Julia jag har känt henne genom gympan i flera år och sovit över med henne och när man tänker efter så är hon en av de underbaraste personerna jag har träffat hon finns alltid där för en och är alltid super glad och snäll!<3 En av mina bästa vänner helt enkelt!<3  Om jag ska beskriva dig med ett ord är det snällunderbarperfektsötsnyggdunderbrabäst Helt enkelt en sån kompis alla drömmer om att ha som jag har fått Ville bara säga att jag älskar dig kommer alltid att göra!<3
Modell!<3

Kommentarer

Postat av: Julia <3

Publicerad 2013-01-02 20:13:17

Ååå, tack bästavän!
Det värmer att läsa det!
Du är snällunderbarperfektsötsnyggdunderbrabäst!
Älskar dig över allt annat, Puss! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela