Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Grym dag! <3

Publicerad 2013-01-27 18:19:58 i Allmänt

Hejsan:)
Iadg är det söndag tyvär sista dagen på helgen och imorgon är det måndag ´_´ Pallar inte gå till skolan och vara där hela dagarna jag vill leva livet nej men det är alltid inte kul att vara i skolan men det är bara att göra°_° Idag har jag först legat i sängen och kollat på tv och skypeat med några kompisar sen har jag varit på bio med min kompis emilia det var kul! Men efter det var jag på expressohause (stavning) Och köpte en chailatte och sen köpte jag hem chai!<3 Men jag tänkte be någon lägga in en header på min blogg för min dator laggar när jag gör det så en header tror jag kommer upp imorgon eller idag eller på tisdag pusspåer!<3
Jag och min hund! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela