Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Svar på frågestund!<3

Publicerad 2013-02-11 10:39:25 i Allmänt

När började du på gympa?❤ 
Svar: Jag började på gympa när jag var tre år...
 
Hur många aktiviteter har du gott på?❤ 
svar: Jag har gott på tennis, fotboll och basket och så går jag på gymnastik!<3

Varför köpte du jusst en iPad mini (alltså varför köpte du den istället för en större iPad, t.ex. En iPad 3?)❤ 
svar: Jo jag tycker att det är lättare att ha en ipad mini den är lättare att ta med och lättare att behandla....
 
Vilken är den bästa skönhetsprodukten du har fått/köpt?❤ 
svar:Blåbärs body butter från the body shop...
 
Ditt bästa plagg från Hollister?❤ 
svar: En blus jag fick av Hedda!<3
 
Ditt bästa plagg från Abercrombie?❤ 
svar: Har bara ett plagg...
 
Hur många Victoria sectrets parfymer har du?❤ 
svar: En och de är sheerlove!<3
 
Kicks/Åhléns?❤ 
svar: Åhléns
 
Hm/Lindex?❤ 
Svar: H&M

Dinsko/skopunkten?❤ 
Svar: dinsko

Depend/malva?❤ 
svar:Depend

Lila/rosa?❤ 
Svar: Båda

Glitter/färgglatt?❤ 
Svar: Vet inte..
 
det ända du säger är att det är så jobbigt att gå i skolan och sånt...... varför gillar du inte din skola?
Svar: Man får inte använda mobilerna man får inte tugga sockerfritt tugummi. Jag kan inte heller lita på den min rektor blev avstängd ( Han har typ snott använt skolans pengar till han egna grejer... Men till sexan har jag fått en plats i kunskaps skolan så det kanske blir att jag går där!<3
 
Vad har hänt med veckans favoriter?
svar: Har tuvär inte haft tid gör det när jag kan!<3
 
Hoppas ni blev nöjda med svaren så skriver jag senare!<3 puss!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela