Anna Carle

gymnastik livet ut <3

neeääje!

Publicerad 2013-02-11 09:00:10 i Allmänt

Idag är det måndag och jag är sjuk...... Vi har typ ett virus i släkten för gustav min storrebror fick feber igår och han smittade mig.... Min kusin är sjuk och jag är sjuk... Men jag hoppas att det går över snart! Men jag har fått många kommentarer om att jag bara gör videos och när jag tänker på det är det alltid inte kul att kolla på videos så nu blir det mer skrivna inlägg och mindre videos<3 Men ni får ha det så bra så skriver jag senare!<3 kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela