Anna Carle

gymnastik livet ut <3

frågor om alla hjärtans dag! <3

Publicerad 2013-02-11 18:47:56 i Allmänt

1. Vad tycker du om alla hjärtans dag?
Jag tycker det är kul för jag brukar vara med mina kompisar och typ baka det är nice! <3
 
2. Har du haft en dejt på alla hjärtans dag förut?
NEJ!!!!!
 
3. Hur skulle den perfekta alla hjärtans dag upplevelsen vara?
Bjuda hem massa kompisar och baka!<3
 
4. Favorit alla hjärtans dag godis?
Gele hjärtan!<3
 
5. Har du en dejt det här året?
Nej!
 
6. Om du fick gå på dejt med en kändis vem skulle det vara?
Anton ewald eller Justin bieber! <3
 
Skriver senare!<3
Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela