Anna Carle

gymnastik livet ut <3

10 första....

Publicerad 2013-02-11 16:28:03 i Allmänt

Hejsan!<3 Jag gjorde en grej på facebook typ "De tio första som gillar skriver jag något om på min blogg" så här är de tio första!<3
 
Malin: En snäll, söt, rolig tjej som går i min gympa grupp!<3
brit: Världens bästa mormor!<3
Marika: En snygg, cool, söt tjej som går i min gymnastikgrupp!<3
Axel:En av världens bästa kusiner!<3
Viggo: En kille som går i min brors klass som jag typ inte känner...
Anna: Anna är min barnvakt när mamma och pappa är på fest!<3
Ida: Ida är en tjej som verkar vara snäll och hon är söt hon har nyss blivit ihop med min kusin axel!<3
Olivia: Olivia är en söt, cool och snäll tjej som jag inte känner så bra men vill lära känna bättre!<3
Vendela: En tjej som är snäll och som gick i min gympagrupp....
Ludde: En kille som jag inte känner..
 
Det var alla men ha det bra!<3 Kramkram!<3

Kommentarer

Postat av: hejsan

Publicerad 2013-02-13 13:57:34

Kan du berätta om vad du ska göra på sportlovet?

Svar: Absolut!<3
❤Gymnastik❤

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela