Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-13 17:55:35

varför bloggar inte du längre

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-13 18:00:53

Hej Anna! Jag är ett stort fan av din blogg och gillar det du gör. Skulle bli superglad om du började blogga igen, videos är roliga, men snälla mer skrivinlägg. Och om du kunde göra en video där du visar dina läpprudkter så skulle jag bli superglad!:) Och sen också om du visade dina body lotion och body butters i en video! Oj nu såg jag helt plötsligt att nån annan också undrade vrf du inte upptaderar, men aja! Skulle bli superglad om du svarde på denna kommentar och läser den!:) Sen har jag en fråga, vill du bli som Linn Ahlborg och alla andra kända bloggare och youtubers? Kram!<3

Svar: Det kan jag absolut göra<3 tack så mycket bli glad av det du skriver:) Kram<3
❤Gymnastik❤

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela