Anna Carle

gymnastik livet ut <3

Hohoho!<3

Publicerad 2012-12-27 18:59:44 i Allmänt

Hejhej och god jul ( säger jag lite efter jul!)
Förlåt för dålig uppdatering har nästan inte uppdaterat något har inte hunnit:/ Men min julafton har varit super bra hur har eran varit? Jag har gjort en video på vad jag fick i julklapp som kommer upp på bloggen imorgon eller idag vi hoppas på idag!<3 Nu är hedda i sydafrika!<3 lyxigt och saknar dig!<3 och Emilia i filipinerna saknar dig och irma i thailand saknar dig!<3 Nu skypear jag med linn!<3 Vi ska pratar om jullovet och planerar lite!<3 KRAMKRAM!<3
Jag och min fina!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

❤Gymnastik❤

Hejhej!<3 Jag heter anna och är elva år. Här kommer jag skriva om min vardag och mycket mer hoppas ni följer min blogg!<3 Kramkram!<3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela